Klachten - Huid en Haar Clinics
21962
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-21962,,select-child-theme-ver-3.7.1485254937,select-theme-ver-3.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.0.1,vc_responsive
 

Klachten

We nemen ook hier de tijd voor

Aarzel niet, vertel het ons

Wij doen onze uiterste best om u een optimale behandeling aan te bieden. Heeft u toch op- of aanmerkingen over enig aspect van de behandeling aarzel dan niet en geef het aan ons door. Wij vragen u hiervoor een aparte afspraak te maken zodat wij de tijd kunnen nemen om met u de klacht te bespreken.

Bemiddelingsgesprek

Wanneer u van mening bent dat wij uw klacht niet naar behoren hebben opgelost of u geeft de voorkeur aan een bemiddelingsgesprek? Dan kunt u contact opnemen met het secretariaat van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten (NVH).

Klachtencommissie

Wanneer ook een bemiddelingsgesprek niet het gewenste resultaat oplevert kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie Paramedici Eerstelijn (KCP). Het secretariaat van de KCP is ondergebracht bij het Nederlands Paramedisch Instituut in Amersfoort.

Een schone, gezonde huid